1. Հայոց լեզուն և գրականությունը 10-րդ դասարաններում
2. Ռուսաց լեզուն 11-2 դասարանում
3. Ֆակուլտատիվ պարապմունք 10-րդ դասարանի ֆիզմաթ հոսքում
1. Հայոց լեզուն և գրականությունը 10-րդ դասարաններում
2. Ռուսաց լեզուն 11-2 դասարանում
Դասի թեման` Ստորոգյալի տեսակները և կետադրությունը
Ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Կ.Դավթյանը ներկայացնում է իր դասը.
- Արձակուրդներից հետո սա առաջին դասն էր 10-րդ դասարանի հումանիտար-անգլերեն հոսքում, որտեղ ռուսերենը շաբաթական երկու ժամ են անցնում: Սկզբում կրկնեցինք անցածը, հիշում էին երեխաները, հետո անցանք նոր թեմային` Ստորոգյալի տեսակները և կետադրությունը: Գրեցինք նախադասություններ, երեխաները ինքնուրույն կետադրեցին դրանք: Դասը ընթացավ <Երեխաների ինքնուրույն աշխատանքը նոր թեմայի ընթացքում> մեթոդով:
3. Ֆակուլտատիվ պարապմունք 10-րդ դասարանի ֆիզմաթ հոսքում.
վարում է ԵՊՀ ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Ի. Հարությունյանը
2. Ռուսաց լեզուն 11-2 դասարանում
3. Ֆակուլտատիվ պարապմունք 10-րդ դասարանի ֆիզմաթ հոսքում
1. Հայոց լեզուն և գրականությունը 10-րդ դասարաններում
<Սասունցի Դավիթ> էպոսը
Գ-Կ-Ք բաղաձայների ուղղագրությունը
2. Ռուսաց լեզուն 11-2 դասարանում
Դասի թեման` Ստորոգյալի տեսակները և կետադրությունը
Ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Կ.Դավթյանը ներկայացնում է իր դասը.
- Արձակուրդներից հետո սա առաջին դասն էր 10-րդ դասարանի հումանիտար-անգլերեն հոսքում, որտեղ ռուսերենը շաբաթական երկու ժամ են անցնում: Սկզբում կրկնեցինք անցածը, հիշում էին երեխաները, հետո անցանք նոր թեմային` Ստորոգյալի տեսակները և կետադրությունը: Գրեցինք նախադասություններ, երեխաները ինքնուրույն կետադրեցին դրանք: Դասը ընթացավ <Երեխաների ինքնուրույն աշխատանքը նոր թեմայի ընթացքում> մեթոդով:
Ռուսաց լեզուն 11-2 դասարանի
հումանիտար- անգլերեն հոսքում
3. Ֆակուլտատիվ պարապմունք 10-րդ դասարանի ֆիզմաթ հոսքում.
վարում է ԵՊՀ ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Ի. Հարությունյանը
ԵՊՀ ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Ի. Հարությունյան
Comments
Post a Comment