1.Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում. Ն.Գալստյան
2.Քսանհինգ աշակերտի այցելությունը ՀՀ նախագանի նստավայր
3. Դասղեկի ժամ 10-2 դասարանում /դասղեկ` Ն. Հովսեփյան/
Հայոց լեզվի և գրաականության ուսուցչուհի Ն. Գայստյանը ավարտել է Խաչատուր Աբովյանի անվան մանկավարժական ինտիտուտը 1988թ.-ին գերազանցության դիպլոմով` մանկավարժի որակավորմամբ:
Վերապատրաստվել է ուսումնական տարբեր ծրագրերի շրջանակներում` <Քայլ առ քայլ>, <Քննադատական մտածողություն>, <Ավագ դպրոցների վերապատրաստում> և այլն:
-Ոսուցիչը պետք է սիրի իր մասնագիտությունը, որովհետև մանկավարժությունը պահանջում է նվիրվածություն, աշխատասիրություն և մասնագիտական կարողություն: Ինստիտուտն ավարտելուց անմիջապես հետո սկսել եմ իմ մասնագիտությամբ աշխատել. ես միշտ պրպտող եմ եղել:
Չսովորողների և հետ մնացող աշակերտների հետ ցուցաբերել եմ անհատական մոտեցումներ` լրացուցուցիչ, խմբային, համադպրոցական
միջոցառումների միջոցով նրանց մեջ փորձել եմ սեր արթնացրել առարկայի հանդեպ, և դա ինձ հաջողվել է:
Կարծում եմ, ուսուցիչը աշակերտին պետք է սիրել տա իր առարկան, իսկ դրա համար նա պետք է տիրապետի բազմաթիվ մեթոդների, որը կկարողանա հետաքրքիր դարձնել ուսումնառությունը:
Այսօր օրս հագեցած էր դասաժամերով, մեթոդական աշխատանքներով, թեմատիկ գրավոր աշխատանքների ստուգումով, դասալսումով և դասաքննարկմամբ:
12-1 և 12-4 դասարաններում տրվել ԹԳԱ, որը պետք է ստուգվի և ամփոփվի նույն օրը:
2. Մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի 25 աշակերտ այցելեցին ՀՀ հախագահի նստավայր: Ցուցադրվեցին տեսաֆիլմեր, աշխատակիցների ուղեկցությամբ երեխաները եղան սրահներում և դահլիճներում, ծանոթացան նաև ընդունելության կարգերին
3. Դասղեկի ժամ 10-2 դասարանում /դասղեկ` Ն. Հովսեփյան/
Թեման` Պայքար թմրամոլության և թմրանյութերի առք ու վաճառքի դեմ
Դասի նպատակը հնարավոր բացասական հետևանքները կանխելը, անչափահասների շրջանում գիտակցականը զարգացնելն է:
2.Քսանհինգ աշակերտի այցելությունը ՀՀ նախագանի նստավայր
3. Դասղեկի ժամ 10-2 դասարանում /դասղեկ` Ն. Հովսեփյան/
Հայոց լեզվի և գրաականության ուսուցչուհի Ն. Գայստյանը ավարտել է Խաչատուր Աբովյանի անվան մանկավարժական ինտիտուտը 1988թ.-ին գերազանցության դիպլոմով` մանկավարժի որակավորմամբ:
Վերապատրաստվել է ուսումնական տարբեր ծրագրերի շրջանակներում` <Քայլ առ քայլ>, <Քննադատական մտածողություն>, <Ավագ դպրոցների վերապատրաստում> և այլն:
-Ոսուցիչը պետք է սիրի իր մասնագիտությունը, որովհետև մանկավարժությունը պահանջում է նվիրվածություն, աշխատասիրություն և մասնագիտական կարողություն: Ինստիտուտն ավարտելուց անմիջապես հետո սկսել եմ իմ մասնագիտությամբ աշխատել. ես միշտ պրպտող եմ եղել:
Չսովորողների և հետ մնացող աշակերտների հետ ցուցաբերել եմ անհատական մոտեցումներ` լրացուցուցիչ, խմբային, համադպրոցական
միջոցառումների միջոցով նրանց մեջ փորձել եմ սեր արթնացրել առարկայի հանդեպ, և դա ինձ հաջողվել է:
Կարծում եմ, ուսուցիչը աշակերտին պետք է սիրել տա իր առարկան, իսկ դրա համար նա պետք է տիրապետի բազմաթիվ մեթոդների, որը կկարողանա հետաքրքիր դարձնել ուսումնառությունը:
Հ. Թումանյան - թեմայի ամփոփում
/11-2 դասարան/
12-1 և 12-4 դասարաններում տրվել ԹԳԱ, որը պետք է ստուգվի և ամփոփվի նույն օրը:
Օրն ավարտվեց դասալսման քննարկումով
2. Մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի 25 աշակերտ այցելեցին ՀՀ հախագահի նստավայր: Ցուցադրվեցին տեսաֆիլմեր, աշխատակիցների ուղեկցությամբ երեխաները եղան սրահներում և դահլիճներում, ծանոթացան նաև ընդունելության կարգերին
3. Դասղեկի ժամ 10-2 դասարանում /դասղեկ` Ն. Հովսեփյան/
Թեման` Պայքար թմրամոլության և թմրանյութերի առք ու վաճառքի դեմ
Քննակվեցին վատ սովորություններից հրաժարվելու մեթոդները, ապա`
դիտեցին պրեզենտացիա համապատասխան թեմայով
Comments
Post a Comment