1. Ուսուցչի մեկ օրը դպրոցում
2. Ֆակուլտատիվ պարապմունք ֆիզիկայից
3.Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում
4. Դասալսումների քննարկում
1. Այսօր կհետևենք հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա. Մելիքյանին:
Ավարտել է Արցախի պետական համալսարան բանասիրական ֆակուլտետը 1996 թ.-ին: Այս դպրոցում աշխատում է 1998 թ.-ից: Անցել է բազմաթիվ վերապատրաստումներ`
<Քայլ առ քայլ>, <Քննադատական մտածողություն գրելու և կարդալու միջոցով>, <ՏՀՏ-ի կիրառումը դասերի ընթացքում> և այլն:
-Մանկավարժությունն ինձ համար միշտ նորի որոնում է` նոր հայացքներով, նոր մոտեցումներով բացահայտել իրականությունը և քայլել ժամանակին համընթաց. այն է` աշակերտների մոտ զարգացնել և բարձրացնել սեփական նախաձեռնությունը և ինքնուրույնությունը, որն ամենաշատն է պետք այսօրվա երիտասարդին:
-Լավ մանկավարժի չափանիշները երբեք չեն փոխվի. լավ մանկավարժը նախ և առաջ երեխայի նկատմամբ սեր և քնքշանք տածող մարդն է` պատրաստ ոչ միայն նրանց տալու կայուն և հիմնական գիտելիքներ, այլև դաստիարակել նրանց ազատ, խելամիտ, կրթված քաղաքացի, դրսևորել ամեն ինչում նրանց օգնելու և աջակցելու պատրաստակամություն: Այս գաղափարով եմ ես միշտ փորձում առաջնորդել նրանց:
Դասավանդման ժամանակակից մեթոդների, հնարների ընտրությունը կատարում եմ առաջին հերթին ելնելով երեխայի պատրաստվածությունից: Ես շատ եմ կարևորում երեխային ուղղվելու, փոխվելու և լավին հասնելու հնարավորություն տալը:
Ինչպես եմ վարվում թույլ սովորող աշակերտների հետ:
Նախ փորձում եմ հասկանալ դժվարության պատճառները, հետո անհատական զրույցների, խորհրդատվությունների մեթոդով երեխայի մոտ առաջին հերթին առաջացնում եմ սեփական անձի նկատմամաբ վստսհություն:
-Այսօր 10-րդ դասարանում գրականություն էր, թեման Էպոսի գրական մշակումն էր:
Ուսուցչի օրն ավարտվեց դասալսումների քննարկմամբ:
2. Ֆակուլտատիվ պարապմունքի օրերը հստակ են. ԵՊՀ ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Ի. Հարությունյանը 10-րդ դասարանի ֆիզմաթ հոսքում:
3. 10-րդ դասարանի դասղեկի ժամի թեման <Թմրամոլությունն ու թմրանյութերի առք ու վաճառքն> էր:
Դասարանը բաժանվեց 3 խմբի և յուրաքանչյուր խումբ քննարկեց առաջադրված թեման: Քննարկվող հարցերն էին`Ինչպես խուսափել վատ սովորություններից:
Ով կարող է այդ հարցում օգնել ձեզ:
T -աձև աղյուսակի միջոցով ամփոփվեցին առողջական և սոցիալական խնդիրները:
4. Օրն ավարտվում է դասալսումների քննարկումով
2. Ֆակուլտատիվ պարապմունք ֆիզիկայից
3.Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում
4. Դասալսումների քննարկում
1. Այսօր կհետևենք հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա. Մելիքյանին:
Ավարտել է Արցախի պետական համալսարան բանասիրական ֆակուլտետը 1996 թ.-ին: Այս դպրոցում աշխատում է 1998 թ.-ից: Անցել է բազմաթիվ վերապատրաստումներ`
<Քայլ առ քայլ>, <Քննադատական մտածողություն գրելու և կարդալու միջոցով>, <ՏՀՏ-ի կիրառումը դասերի ընթացքում> և այլն:
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի
Ա. Մելիքյան
-Մանկավարժությունն ինձ համար միշտ նորի որոնում է` նոր հայացքներով, նոր մոտեցումներով բացահայտել իրականությունը և քայլել ժամանակին համընթաց. այն է` աշակերտների մոտ զարգացնել և բարձրացնել սեփական նախաձեռնությունը և ինքնուրույնությունը, որն ամենաշատն է պետք այսօրվա երիտասարդին:
-Լավ մանկավարժի չափանիշները երբեք չեն փոխվի. լավ մանկավարժը նախ և առաջ երեխայի նկատմամբ սեր և քնքշանք տածող մարդն է` պատրաստ ոչ միայն նրանց տալու կայուն և հիմնական գիտելիքներ, այլև դաստիարակել նրանց ազատ, խելամիտ, կրթված քաղաքացի, դրսևորել ամեն ինչում նրանց օգնելու և աջակցելու պատրաստակամություն: Այս գաղափարով եմ ես միշտ փորձում առաջնորդել նրանց:
Դասավանդման ժամանակակից մեթոդների, հնարների ընտրությունը կատարում եմ առաջին հերթին ելնելով երեխայի պատրաստվածությունից: Ես շատ եմ կարևորում երեխային ուղղվելու, փոխվելու և լավին հասնելու հնարավորություն տալը:
Ինչպես եմ վարվում թույլ սովորող աշակերտների հետ:
Նախ փորձում եմ հասկանալ դժվարության պատճառները, հետո անհատական զրույցների, խորհրդատվությունների մեթոդով երեխայի մոտ առաջին հերթին առաջացնում եմ սեփական անձի նկատմամաբ վստսհություն:
Դասղեկը դասալսում է անցկացնում
/ անգլերեն 12-3 դասարան/
-Այսօր 10-րդ դասարանում գրականություն էր, թեման Էպոսի գրական մշակումն էր:
12-3 և 12-4 դասարանների
դասալսումների քննարկմանը մասնակցում էին Ն. Հովսեփյանը, ՄՄ նախագահ Կ. Դավթյանը,
անգլերենի ուսուցիչներ` Ք. Գևորգյանը, Մ. Ստեփանյանը և դասղեկը` Ա. Մելիքյանը
Ուսուցչի օրն ավարտվեց դասալսումների քննարկմամբ:
2. Ֆակուլտատիվ պարապմունքի օրերը հստակ են. ԵՊՀ ֆիզիկայի ամբիոնի դոցենտ Ի. Հարությունյանը 10-րդ դասարանի ֆիզմաթ հոսքում:
3. 10-րդ դասարանի դասղեկի ժամի թեման <Թմրամոլությունն ու թմրանյութերի առք ու վաճառքն> էր:
Դասարանը բաժանվեց 3 խմբի և յուրաքանչյուր խումբ քննարկեց առաջադրված թեման: Քննարկվող հարցերն էին`Ինչպես խուսափել վատ սովորություններից:
Ով կարող է այդ հարցում օգնել ձեզ:
T -աձև աղյուսակի միջոցով ամփոփվեցին առողջական և սոցիալական խնդիրները:
Դասղեկի ժամ 10-րդ դասարանում,
4. Օրն ավարտվում է դասալսումների քննարկումով
12-3 և 12-4 դասարանների
դասալսումների քննարկմանը մասնակցում էին փոխտնօրեն` Ն. Հովսեփյանը, ՄՄ նախագահ Կ. Դավթյանը,
անգլերենի ուսուցիչներ` Ք. Գևորգյանը, Մ. Ստեփանյանը և դասղեկը` Ա. Մելիքյանը
Comments
Post a Comment