Այսօր կհետևենք կենսաբանության ուսուցիչուհի Մ. Ապրեսյանին:
2001թ.-ին ավարտել է ԵՊՄՀ-ի Կենսաքիմիայի ֆակուլտետը ուսուցչի որակավորմամբ:
2010թ.-ից աշխատում է 198 ավագ դպրոցում:
Կայքում բազմաթիվ անգամ ներկայացվել Մ. Ապրեսյանի ներդպրոցական և արտադպրոցական աշխատանքները: Միայն հիշեցնենք, որ նա իրականացնում է <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> անունը կրող կենսաբանության խմբակի աշխատանքները:
Չորրորդ ժամը 10-4 ում քիմիա է: Ուսուցիչը լսեց աշակերտների պատասխանները, թեմային անտեղյակ աշակերտ, կարծես, չկա:
Կենսաբանություն 10-2 ում
-Թեման Մենդելի առաջին և երկրորդ օրենքներն են: Ասրյան Լիլիթը պատասխանեց դասը և լացուցիչ հարցերի և <9> , Մանեն լուծեց գենետիկա բաժնից խնդիրներ, պատասխանեց աշակերտների և ուսուցչի տված հարցերի և ստացավ <9>: Մինչ դասի ավարտը խնդրագիրքից լուծեցինք խնդիրներ, մի մասը հանձնարարվեց տնային աշխատանք:
Դասերից հետո նախատեսված է անցկացնել Բնագիտական ցուցահանդես մրցույթ- միջոցառում հարակից դպրոցների` 186 և 197աշակերտների մասնակցությամբ: Մեկ ամիս տևած աշխատանքի արդյունքը կերևա այսօր:
Հոկտեմբերին դպրոցի բնագիտական մեթոդմիավորումը` Կ. Ադամյանի, Լ. Բալայանի, Ֆ. Միրոյանի և Մ. Ապրեսյանի ջանքերով կազմակերպում է սպասվելիք մրցույթ-միջոցառումը, որն ամբողջությամբ նվիրված է Լոռու մարզին:
Կենսաբանության ուսուցչուհի Մ. Ապրեսյանի խումբը ընտրել էր Լոռու մարզի քիմիան:
Աշակերտները ներկայացրեցին
Ալավերդու պղնձամոլիբդենային գործարանը և դրա վտանգավոր ազդեցությունը շրջակայքի վրա:
Այսքանով ավարտվեց կենսաբանության ուսուցչուհի Մ. Ապրեսյանի դպրոցում անցկացրած մեկ օրը, իսկ վաղը կսկսվի նոր օր` հին ու նոր ծրագրերով:
2001թ.-ին ավարտել է ԵՊՄՀ-ի Կենսաքիմիայի ֆակուլտետը ուսուցչի որակավորմամբ:
2010թ.-ից աշխատում է 198 ավագ դպրոցում:
Կայքում բազմաթիվ անգամ ներկայացվել Մ. Ապրեսյանի ներդպրոցական և արտադպրոցական աշխատանքները: Միայն հիշեցնենք, որ նա իրականացնում է <Վիրտուալ կենդանաբանական այգի> անունը կրող կենսաբանության խմբակի աշխատանքները:
Չորրորդ ժամը 10-4 ում քիմիա է: Ուսուցիչը լսեց աշակերտների պատասխանները, թեմային անտեղյակ աշակերտ, կարծես, չկա:
Քիմիա 10-4 ու
Դասը` Հեղուկ նյութեր, լուծույթներ
-Հանձնարարված դասի վերաբերյալ ֆրոնտալ հարցում արվեց, որից հետո պատասխանեց Էլենը, դասարանին տրվեցին ամփոփիչ հարցեր:
Նոր նյութը` մաքուր նյութեր և խառնուրդներն է. սկիզբն անցավ մտագրոհի մոթոդով, հետո գծապատկերի վրա ներկայացրեցի խառնուրդների տեսակները, թելադրեցի կարևոր հասկացությունները:
Նոր դասի երկրորդ հատվածում աշակերտները ստացան հանձնարարություն և տրվեց ժամանակ` պատրաստվելու համար, որից հետո լսեցի պատասխանները:
Կենսաբանություն 10-2 ում
-Թեման Մենդելի առաջին և երկրորդ օրենքներն են: Ասրյան Լիլիթը պատասխանեց դասը և լացուցիչ հարցերի և <9> , Մանեն լուծեց գենետիկա բաժնից խնդիրներ, պատասխանեց աշակերտների և ուսուցչի տված հարցերի և ստացավ <9>: Մինչ դասի ավարտը խնդրագիրքից լուծեցինք խնդիրներ, մի մասը հանձնարարվեց տնային աշխատանք:
Դասերից հետո նախատեսված է անցկացնել Բնագիտական ցուցահանդես մրցույթ- միջոցառում հարակից դպրոցների` 186 և 197աշակերտների մասնակցությամբ: Մեկ ամիս տևած աշխատանքի արդյունքը կերևա այսօր:
Ուսուցիչը պատրաստում է պատվոգրերը
Հոկտեմբերին դպրոցի բնագիտական մեթոդմիավորումը` Կ. Ադամյանի, Լ. Բալայանի, Ֆ. Միրոյանի և Մ. Ապրեսյանի ջանքերով կազմակերպում է սպասվելիք մրցույթ-միջոցառումը, որն ամբողջությամբ նվիրված է Լոռու մարզին:
Աշակերտները ներկայացնում են Լոռու մարզի թեման
Կենսաբանության ուսուցչուհի Մ. Ապրեսյանի խումբը ընտրել էր Լոռու մարզի քիմիան:
Աշակերտները ներկայացրեցին
Այսքանով ավարտվեց կենսաբանության ուսուցչուհի Մ. Ապրեսյանի դպրոցում անցկացրած մեկ օրը, իսկ վաղը կսկսվի նոր օր` հին ու նոր ծրագրերով:
Comments
Post a Comment